bas schreef:
@ m3dtm wat is daar nou weer mis mee? er word altijd hier altijd zo geheimzinning gedaan over kosten. Ook ik zou mijn m3 wel eens over willen laten spuiten voor het zicht en heb hier en daar ook wat plekjes die aandacht kunnen gebruiken.
Ik zie echt niet in wat er mis mee is. En trouwens ik vraag het toch niet aan jouw bemoei je lekker met je eigen topics
Bas
Bas,
Voor alle duidelijkheid heb ik er niets op tegen dat jij reageert in het topic van iemand. Sterker nog, dat is juist hoe een forum werkt. Ik ben echter wel van mening dat wij hier met z'n allen verantwoordelijk zijn voor de kwaliteit van het forum en de sfeer op het forum. Daar horen wat mij beteft ook bepaalde omgangsvormen en fatsoensnormen bij en in mijn beleving mag je mensen daar best op aanspreken.
Misschien heeft het te maken met een generatieverschil, misschien is het heel modern of gewoon typisch Nederlands, maar om nu gelijk aan iemand te vragen wat het allemaal gekost heeft gaat wel ver en vind ik op z'n minst erg vrij.
Daarbij komt dat als je dit graag wilt weten je dit gewoon bij een aantal lokale bedrijven kunt opvragen voor jouw auto. Dat geeft je een goede indicatie van wat je kunt verwachten.
Uiteindelijk is natuurlijk aan Thijs of hij hier iets over kwijt wil. Ik heb enkel willen reageren op de manier waarop we met elkaar omgaan.
Dit is één van de weinige goede forums die ik ken en ik voel me hier al jaren thuis. Ik beschouw het dan ook als één van mijn eigen zaken, net zo als het ook voor veel andere vaste bezoekers hier geldt.
John